top of page
DSC00804-2.JPG

Hvor starter du?

En gratis opplæring i sosialemedier

IMG_8016 3.JPG

Presentert av meg, Øystein.

Introduksjon til hvordan øke resultatet av dine sosiale medier.

Nå vil vi gå over disse punktene

De tre viktigste kanalene

1

Tiktok

Tik Tok er den aller beste kanalen for å vise hvordan bedriften er bak fasaden. Mer personlig innhold slik at målgruppen din ser får mer tillit til bedriften.

Tik Tok bygger sterkere bånd fra bedrift til kunde.

Bedrifter som bør satse her?

- Yngre målgrupper

-Nettbutikker

-Nattklubber

-Barer

-Opplevelser

-Eventer

2

Instagram

Instagram er plassen for å bygge merkevare. Her er den visuelle profilen viktig.

På instagram viser man mer stemingen hos bedriften.

Ferdige prosjekter, fullførte eventer og nye prosjekter.

Bedrifter som bør satse her?

Hvem bør ikke?

Alle bedrifter som har et ønske om å vise seg på sosialekanaler bør ha en tilstedeverelse på instagram.

3

Facebook

Facebook er Stedet der bedriften viser seg fra sin mest formelle side. Facebook blir mer som en nettside for bedriften.

Alle bedrifter som som ønsker å virke troverdig bør være tilstede på facebook.

Dette er kanalen for å vise frem prosjekter, resultater og neste steg.

Hvem bør være her?

-Alle

Innholdet du bør poste:

​Innholdet er byggesteinene dine på sosialemedier.

Det er viktig å bygge med rett materiale for å få riktig resultat. 
Dette er det viktigste for hver sosiale kanal:

Tik Tok:

På tiktok bør det postes innhold som treffer rett målgruppe, innholdet må ofte være rett til poenget uten for mye frem og tilbake.

Høy kvalitet på lyd og bilde styrker merkevaren.

Det å vise litt mer "sjel" er også viktig, yngre målgrupper ønsker å se litt mer hva dere gjør og hvordan dere jobber.

Humor er også utrolig viktig for å skape tillit til målgruppen.

Det er også viktig å følge med på hvilke trender som beveger seg for å få optimale resultater på innholdet som postes.

Instagram:

Høy kvalitet på bilder og video er et stekt virkemiddel.

Innholdet må ha en god strategi for å ivareta "stilen" på instagram siden din.

Her er også trender et viktig virkemiddel for å få innholdet ditt til å oppnå maksimalt resultat.

Det å vise litt hva som skjer bak kullissene er noe av det som gjør det best. Folk vet ofte hva dere gjør men ikke hvordan det faktisk skjer.

Facebook

Facebook er kanalen for å vise den seriøse siden av bedriften.

Her viser dere høy kvalitet på bilder og video.

Det er også lurt å ha informasjon som folk ofte leter etter på facebook siden deres.

Som feks: åpningstider, menyer, adresse ect.

Jeg hjelper deg.
Book et uforpliktende møte.

Jeg har generert fler millioner visninger og mange salg på sosialemedier.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

Takk for din påmelding

bottom of page